Toalettdörren är låst! - Vardagsdilemma #1


Rött betyder upptaget inom toalettvärlden, och det finns folk som fortfarande inte förstått detta. Trots att folk vet att toadörren är låst så måste man klarlägga detta genom att rycka i dörrhandtaget. Varför!? Detta har hänt mig ute på krogen, och jag tappar koncentrationen när nån idiot rycker i handtaget och knackar på dörren. Om jag nu råkar pissa utanför toaletten så är det inte mitt fel, det är dörrvandaliseraren utanför som har orsakat detta.
Jag vädjar till det svenska folket att kolla först om toadörren är låst eller ej! Tack och dra åt helvete era dörrvandaliserare!

Kommentarer
Postat av: Johanne

Detta håller jag helt med om! Vad är problemet egentligen? Hur svårt kan det vara att kolla om det är rött eller inte.

2009-02-18 @ 23:12:05
URL: http://jlykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0